close

 

https://www.youtube.com/watch?v=KRUWn3dLoRg

Youngblood thinks there's always tomorrow
年輕人認為明天總會到來
I miss your touch on nights when I'm hollow
在夜裡空洞無神時,懷念你曾經觸碰我的感受
I know you cross the bridge that I can't follow
我知道,你已經穿越了那條我無法跟上的橋


Since the love that you left is all that I get
因為我所僅剩的,是你留下的愛
I want you to know 
我好希望你知道


That If I can't be close to you
若我再也無法接近你
I'll settle for the ghost of you
我會甘願與你的靈魂相伴
I miss you more than life (More than life)
我好想念你(更甚生命)


And if you can't be next to me
而如果妳再也無法在我身旁
Your memory is ecstasy
你的回憶令我癡迷
I miss you more than life
我好思念你
I miss you more than life
我好思念你

 

 

Youngblood thinks there's always tomorrow (Woo)
年輕人認為明天總會到來
I need more time, but time can't be borrowed
我需要更多時間,但時間並不能借用
I'd leave it all behind if I could follow
如果能跟隨你,我會將一切拋諸腦後

 

Since the love that you left is all that I get
因為我所僅剩的,是你留下的愛
I want you to know 
我好希望你知道


That If I can't be close to you
若我再也無法接近你
I'll settle for the ghost of you
我會甘願與你的靈魂相伴
I miss you more than life (More than life)(Yeah)
我好思念你(更甚生命)


And if you can't be next to me
而如果妳再也無法在我身旁
Your memory is ecstasy
你的回憶令我癡迷
I miss you more than life
我想念你更甚生命
I miss you more than life
我想念你更甚生命


(Woah)
(Na, na-na)
More than life

更甚生命


So if I can't get close to you
若我再也無法接近你
I'll settle for the ghost of you
我會甘願與你的靈魂相伴
I miss you more than life 
我想念你更甚生命
And if you can't be next to me
而如果妳再也無法在我身旁
Your memory is ecstasy 
你的回憶令我癡迷
I miss you more than life
我想念你更甚生命
I miss you more than life
我想念你更甚生命

arrow
arrow
    全站熱搜

    vernal9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()