I don't wanna talk         
我不想再說了
About things we've gone through 
我們發生過的事
Though it's hurting me
儘管那已經傷害了我
Now it's history
但那些皆已成為歷史
I've played all my cards
我亮出了我所有底牌
And that's what you've done too
你也一樣
Nothing more to say
再也無話可說
No more ace to play
再也沒有王牌

The winner takes it all
贏家得到了一切
The loser standing small
輸者只能卑微的站在
Beside the victory
勝利旁邊
That's her destiny
這就是她的命運

I was in your arms
我曾躺在你懷裡
Thinking I'd belong there
認為那裡屬於我
I figured it made sense
我嘗試找到意義
Building me a fence
在我面前築起一道籬
Building me a home
築成一個家
Thinking I'd be strong there
以為我會很堅強
But I was a fool
但我真是傻
Playing by the rules
遊戲依著規則走

The gods may throw a dice
眾神丟了個骰子
Their minds as cold as ice
他們的內心冷酷如冰
And someone way down here
在下面的某個凡人
Loses someone dear
失去了心愛的人

The winner takes it all
勝者拿走一切
The loser has to fall
輸家一敗塗地
It's simple and it's plain
如此理所當然
Why should I complain?
我還能抱怨什麼?

But tell me does she kiss
但是,告訴我她吻你的時候
Like I used to kiss you?
像我吻你一樣嗎?
Does it feel the same
感覺一樣嗎?
When she calls your name?
當她呼喚你名字的時候
Somewhere deep inside
在內心深處
You must know I miss you
你一定知道我很想你
But what can I say?
但我還能說什麼
Rules must be obeyed
遊戲規則必須遵守

The judges will decide
法官即將宣判
The likes of me abide
我得服從判決
Spectators of the show
看表演的觀眾
Always staying low
總是保持冷靜
The game is on again
遊戲再度登場
A lover or a friend
愛人還是朋友
A big thing or a small
是大或是小

The winner takes it all
贏家通吃,勝者為王

I don't wanna talk
我不想再說了
Cause it makes me feel sad
因為那使我悲傷
And I understand
但我明白
You've come to shake my hand
你會前來和我握手

I apologize
我向你致歉
If it makes you feel bad
如果那使你不好受
Seeing me so intense
看到我如此緊張
No self-confidence
如此缺乏自我

But you see
但你可以看到

The winner takes it all
贏家通吃
The winner takes it all
勝者為王

So the winner Takes it all
贏家得到了一切
And the loser Has to fall
輸家失去了所有

The game is on again
遊戲再度登場
A lover or a friend
是愛人還是朋友
A big thing or a small
是大或是小
The winner takes it all
勝者為王

The winner takes it all...
勝者為王


The gods may throw a dice       眾神丟了個骰子
Their minds as cold as ice         他們的內心冷酷如冰
And someone way down here  在下面的某個凡人
Loses someone dear                失去了心愛的人

The winner takes it all              勝者拿走一切
The loser has to fall                  輸家一敗塗地
It's simple and it's plain            如此理所當然
Why should I complain?            我還能抱怨什麼?

..................總是要有人總那個某個凡人 那個凡人 是我 那個輸家是我

..................凡人無法贏過命運

..................誰叫我是可悲又渺小的凡人

arrow
arrow
    全站熱搜

    vernal9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()